Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
01 July 2010

Aku rindu

Posted by Malaysia AKU

Ya Tuhan

Aku rindu saat tika badan aku gementar melafazkan namaMU

Aku rindu saat dan tika aku mengangkat takbir, lalu bergetar luruh jatuh seluruh jantungku

Aku rindu serindu rindunya saat tika air mata mengalir jatuh apabila aku berselawat atas kekasihMU Yaaaa Rasulullah Yaaa Habiiballahhh

Ya Tuhan

Mengapa begitu sekejap kau anugerahkan aku dengan hidayah sebegini

Jarang-jarang sekali aku merasa sedemikian Mengapa Ya Allah....

Ya Tuhan

Aku sedar akan kelemahan diri ini, hina, faqir, busuk dan najis diatas dunia MU

Aku malu untuk meminta dengan MU

Aku malu untuk mengangkat wajah ini untuk kuhadapkan wajah ini kepada wajah MU

Ya Allahhhhhh demi muuu dan demi syafaat kekasih Mu Yaaa Rasulullahhh

Tiada lain yang ku pinta hanyalah keredhaan Mu Ya Allah Ya Rabbul A' laaminnn

Terlampau banyak nikmat yang telah kau kurniakan kepada hamba Mu ini

Tetapi, aku yang bodoh ini sering lalai dlm nikmat yang kau anugerahkan

Aku tahu Ya Allah, semuanya adalah dengan gerak dari MU

Tapi, berilah aku sedikit ruang agar aku dapat mengenal diriMU

Berilah aku sedikit ruang Yaa Allahh, ruang untuk aku bermohon dan meminta keredhaan Mu

Tetapkanlah hatiku ini dengan cinta, asyik, dan sayang pada MU

Janganlah kau lalaikan hati ini dengan limpah kurnia nikmat dari Mu

Tiada daya upaya aku melainkan dengan upaya dari Mu Ya Allah yang Maha Besar

0 comments:

Post a Comment