Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
23 June 2010

Hanchingggg yang amat....

Posted by Malaysia AKU

Isnin mlm 21 Jun, jam 10, aku berada di stesen bus bukit jalil.....

membeli tiket bas dan ingin pulang ke JB.....

lalu adik aku meronta2 untuk mengeluarkan luahannyaaaa....

lalu dengan itu mencarilah tempat untuk adik aku muntah......

Menghampiri tempat untuk meluahkan muntahnya.....

10 meter dari tempat tersebut sudah aku terhidu bau yang amat segar dan sedap lagi lazat.....

Mula tekak aku loya dan mata aku mengeluarkan air dan terus saja nak muntah....

Sungguh gampang tempat ituuuu......

Hancing sehanching hanching nyaaaaaa...hanya Tuhan lebih mengetahui baunyaa

Apa laaa punya manusia yang hidup di kawasan itu setiap hari.....

Dan ternampak pula beberapa kelibat yang sedang menunggu di dalamnyaaa.....

Tanpa mengendahkan bau yang sangat harum tersebut.....

Janji mereka puas dpt melepaskan dan meluahkan muntah mereka......

Adik aku juga tak dpt meluahkan muntahnya lalu disimpan saja sampai laaa ke jb....

Naik senak dibuatnyaaa....

0 comments:

Post a Comment