Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
23 June 2010

Tok Bomoh

Posted by Malaysia AKU

Sebelum aku nak mulakan topik nie aku nak gelak sakan dulu wakakakakakaakakaka

Bodoh punya melayu......percaya tok bomoh wakakakakakakakak

siapa punya angkara manusia jadi begini? pastu nak salahkan setan dan iblis?

nak salahkan siapa? sendiri tak da iman lagi mauuu salahkan org kaaaa?

Mlm tadi aku layan carigold - aku terjumpa thread ilmu haq - teknik membunuh iblis dan setan wakakakakakakakakakakakakakakaaka - nah tgk sendiri aaaaa http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=107126&page=237

Apa lah sengal punya manusia nieee.....baik mati laaa dari jadi manusiaaaaa.......

Ada yang tak setuju dengan cara aku, mungkin kasar, tapi aku peduli apa!!!

tak terkesan langsung dengan apa org nak cakap pasal aku!

Yang penting aku tau apa aku buat. Yang dok taksub kat menatang iblis dan setan nie kenapa?

Siap ada teknik untuk membunuh iblis dan setan menggunakan ilmu haq (konon2 laaaa)

Last skali jual DVD RM40 dan ebook <---- nie apa kes niee bebbbb!, nak jer gua siku palee masing2

pastu bila ajak jumpa geng2 ilmu haq niee, macam2 lah alasan, jauh laaa, lupaa laaa, ada

appointment laaa, mcm2 alasan mereka akan bagi....

Dah jenuh aku menunggu untuk jumpa kaki2 kencing cam nieeee....tak silap aku since 2007

Semuanya ilusi belaka....sian aku tgk org melayu nieeeee.....

p/s: iman tak nak lak mereka carik....nie dok cari iblis dan setan.....baghallll sekali lagi aku bagi!

0 comments:

Post a Comment